preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trnovitica

Login
 
Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Scenarij učenja Vrste stijena učenika i učiteljice iz dodatne nastave geografije u finalnom krugu natjecanja „Napravi pravi POTEZ“
Autor: Martina Pavičić Barberić, 27. 11. 2014.

Učenici 7. i 8. razreda koji pohađaju dodatnu nastavu iz geografije, Valentina Šušnjarac, Mario Skender, Jurica Ištok, Patrik Petak, Petra Jasenko i Jakov Pranjić, s učiteljicom Tatjanom Somer, sudjelovali su u natjecanju „Napravi pravi POTEZ“ - Populiziraj Tehnologijom Znanost koje se provodilo kao dio projekta Inspire Science Education (ISE)  kojeg financira EU iz programa potpore politike za konkurentnost i inovacije u informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji.


   Glavni cilj ISE projekta je popularizacija znanosti i prirodoslovnih predmeta korištenjem postojećih e-learning resursa. Projekt je počeo u travnju 2013. godine, a ukupno trajanje projekta je 40 mjeseci. Na projektu sudjeluje 30 partnera u 15 europskih zemalja, a obuhvatit će 5000 škola, od kojih 313 u Hrvatskoj. Više o projektu možete pročitati na web stranici: http://www.carnet.hr/ise.

     Za sudjelovanje u natjecanju „Napravi pravi POTEZ“ bilo je potrebno prijaviti scenarij poučavanja u trajanju od 45 ili 90 minuta koji se temelji na korištenju IKT-a iz tema u području prirodnih znanosti, točnije fizike, biologije, kemije, astronomije, geologije, zatim područja tehnologije uključujući informatiku te tzv. STEM predmeta tj. znanosti, tehnologije, inženjerstva/tehničkog i matematike.

    Učenici naše škole scenarij učenja provodili su zajedno s učenicima dodatne nastavne iz geografije  II. OŠ u Bjelovaru koje je pripremala profesorica geografije i povijesti Vesna Janko. Tema scenarija bila je Vrste stijena i njihova uporaba u zavičaju. Navedena tema obrađuje se u 7. razredu i pripada geološkim sadržajima u geografiji. Učenici osmog razreda svoje su nastavne sadržaje proširivali navedenom temom, uporabom stijena u zavičaju, u okolici škole u Općini Velika Trnovitica.

     Scenarij učenja sastoji se od dva dijela. Prvo su učenici II. OŠ Bjelovar izrađivali prezentaciju o vrstama stijena i njihovoj uporabi, a učenici iz OŠ Trnovitica su nakon kratkog proučavanja prezentacije izašli na teren i pokušali pronaći primjere korištenje različitih vrsta stijena u zavičaju. Primjere su fotografirali te nakon povratka u učionicu na google kartama označili lokacije te postavili fotografije s nekoliko kratkih informacija.

    Rezultate terenskog istraživanja i detaljniji način provedbe scenarija učenja možete pročitati na sljedećoj web stranici: https://sites.google.com/site/vrstestijena/home.

   Scenarij učenja možete pročitati na web stranici: 

http://portal.opendiscoveryspace.eu/sites/default/files/sc-pdf/vrste_stijena_vjanko_tsomer.pdf

   Scenarij učenja Vrste stijena profesorice Vesne Janko i Tatjane Somer prošao je u finalni krug natjecanja te su autorice pozvane na 14. Carnetovu korisničku konferenciju koja se održavala od 19. do 21. studenoga 2014. godine.

Tekst napisala: učiteljica Tatjana Somer





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju